Valgfrihet for kunde er noe vi er veldig opptatt av i Sparebanken Øst. Vi har gjennom de siste årene lagt til rette for at man skal kunne gjøre flere handlinger på nett uten å måtte komme innom banken. Samtidig etablerer vi kontorer for å sikre at vi kan gi deg god personlig rådgivning der du er.
Logg inn nettbank Søk om lån Bli kunde
Fiks det selv om du vil
Vi har i løpet av de siste to årene lagt til rette for at du skal kunne fikse det meste selv gjennom våre selvbetjente løsninger på nett. Her kan du bli kunde, søke om nytt lån eller refinansiere og signere lånepapirer. Du kan også kjøpe skadeforsikringer direkte gjennom våre nettsider. Har du glemt passordet ditt eller kludret til BankID, ja så kan du fikse det også helt selv, dersom du ønsker. I tillegg kan du fikse det meste som angår den daglige økonomien gjennom nettbank og mobilbank.
Vi er her for deg om du vil
Vi vet at selv om det er fint å kunne fikse ting selv, så er det i visse situasjoner i livet, en del som ønsker å snakke med en rådgiver. Derfor etablerer vi fortsatt kontorer rundt om på Østlandet for de kundene som ønsker å ha et sted å gå til. Her treffer du dyktige rådgivere som hjelper deg med å ta de rette valgene i forhold til din private økonomi.
Hjelp der du er
Vårt kundesenter består av rådgivere med lang erfaring som hjelper deg der du er. Uansett om du har problemer med kort eller nettbank , eller ønsker hjelp med sparing lån eller forsikring så kan vi hjelpe deg over telefon eller epost. Men husk at dersom du ønsker dialog via epost så er den sikreste kanalen å sende sikker epost gjennom nettbanken.
Valget er ditt.