Frende har gått helt til topps i Norges største kundeservicemåling! Etter å ha havnet på topp tre i 2019, 2020, 2021 og 2022, suste kundesenteret helt til topps i KSindeks i år!
Norges største kundeserviceundersøkelse
Dette er Norges største kundeserviceundersøkelse og den er gjennomført over lang tid. KSIndeks er basert på hva 20 000 privatkunder svarer om opplevelsen sin med kundeservicen, kort tid etter at de har vært i kontakt.
Prisen ble delt ut i Oslo i mai og kundene til Frende sier at kundesenteret er «knallgode på å gi informasjon og veiledning. Når det kombineres med best serviceinnstilling blir resultatet svært bra».
Inspirert og motivert
– Det er utrolig gøy å hente hjem prisen i år. Vi er veldig opptatt av å yte kanongod service til hver eneste kunde og det er enormt inspirerende å vinne priser for måten vi hjelper kundene våre på, sier Thomas Otto og Bjørn Bohne som leder kundesenteret.
– Nå skal vi fortsette å bry oss om hver eneste kunde og gjøre alt vi kan for at du som er i kontakt med oss skal få en best mulig opplevelse. Hos oss står alle rådgiverne på for å hjelpe kundene våre og vi er opptatt av å yte kanongod service hver gang vi blir kontaktet, sier de to.
Et godt valg for deg
Sparebanken Øst selger forsikringer gjennom Frende Forsikring fordi vi mener at Frende sine forsikringer er et godt sikkerhetsnett for deg. Du får tilgang til flere prisvinnende forsikringer med gode vilkår, til en god pris.
Blant annet har Frende blitt kåret til best i test for sine forsikringer av bil, barn og reise.
Kjøp og ordne med forsikringene selv på nett, eller snakk med en av våre dyktige kunderådgivere på ett av våre kontorer på det sentrale Østlandet.
Sjekk pris og bestill Bli kontaktet om forsikring