Frende har gått helt til topps i Norges største kundeservicemåling! Det er andre gang Frende troner øverst – og hele syv år på rad har selskapet vært blant topp tre i kategorien forsikring.
Prisen deles ut av Norges største kundeservicemåling, KSIndeks, og bekrefter at kundene verdsetter Frendes kvalitet og service – år etter år.
Prisen ble delt ut i Oslo i mai og kundene til Frende sier at kundesenteret er «knallgode på å gi informasjon og veiledning. Når det kombineres med best serviceinnstilling blir resultatet svært bra».
Inspirert og motivert
– Dette er helt rått og fullt fortjent! Kundesenteret gir det lille ekstra i hver eneste samtale og e-post, og det er det som gjør at vi kommer ut på topp igjen, sier konsernsjef Vegar Styve.
– Dette viser at vi gjør veldig mye riktig og at vi har de dyktigste og mest engasjerte rådgiverne. Hos oss får folk være seg selv, vi har stort fokus på arbeidsmiljøet og trivsel. Jeg er overbevist om at det gir bedre kundeservice, sier leder for kundesenteret, Thomas Otto, om rådgiverne som håndterer rundt 200 000 telefoner og e-poster – hvert år!
Et godt valg for deg
Sparebanken Øst selger forsikringer gjennom Frende Forsikring fordi vi mener at Frende sine forsikringer er et godt sikkerhetsnett for deg. Du får tilgang til flere prisvinnende forsikringer med gode vilkår, til en god pris.
Blant annet har Frende blitt kåret til best i test for sine forsikringer av bil, barn og reise.
Kjøp og ordne med forsikringene selv på nett, eller snakk med en av våre dyktige kunderådgivere på ett av våre kontorer på det sentrale Østlandet.
Sjekk pris og bestill Bli kontaktet om forsikring